خبرگزاری کار ایران

تأیید صلاحیت ۱۲۹ داوطلب نمایندگی مجلس در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۴۲۸

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از تایید صلاحیت ۱۲۹ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا، نور محمد فردی با اعلام این خبر گفت: در دو مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان 129 نفر توسط شورای نگهبان تائید صلاحیت شده‌اند. 

وی افزود: از این تعداد 108 نفر مربوط به حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و 21 نفر مربوط به حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان است.

فردی با بیان اینکه  تنها ملاک و معیار کار ما قانون است، افزود: ملاک و معیار همه باید قانون  باشد و همه باید از قانون تمکین کنند چه آنهایی که تائید شده اند باید قانون را مراعات کنند و چه آنهایی که رد صلاحیت شده اند باید تابع قانون باشند. 

معاون استاندار گفت:همه افرادی که صلاحیت آنها تائید شده به عنوان نامزد انتخاباتی باید خود و طرفدارانشان در همه زمینه ها قانون را رعایت کنند زیرا برابر ماده 56 قانون انتخابات تا زمان شروع قانونی تبلیغات، هیچکس حق تبلیغات را ندارند.

وی افزود: دستگاههای مسئول کاملا اوضاع را رصد و نظارت می کنند و در صورت مشاهده هر گونه تبلیغات زود هنگام اقدام قانونی را معمول خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سطح استان امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات با شکوه فراهم شده و بیش از 23 هزار نفر اعم از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، نماینده فرماندار و محافظ، مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: رعایت اصل بی‌طرفی و صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی مجریان و ناظران در انتخابات پیش‌رو است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز