خبرگزاری کار ایران

تشکیل واحد اداری شهر دوستدار کودک در رشت

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۴۲۱

معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت گفت: مباحث مربوط به شهر دوستدار کودک بیشتر از هر شهر دیگری، از ابتدا در رشت مطرح بود و تاکنون ‌نیز نتایج مطلوبی ارائه داد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاونت شهرسازی و معماری شهرداری در جلسه ای که با حضور فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر و برخی از مدیران و معاونان شهرداری با عنوان شهر دوستدار کودک برگزار شد، از تشکیل واحد دوستدار کودک در ذیل معاونت شهرسازی و معماری خبر داد و پیرامون‌ روند اداری و اجرایی این مهم توضیح داد.

رضا ویسی با بیان اینکه تاکید مجموعه وزارت کشور بر تشکیل واحد اداری شهر دوستدار کودک بود اظهار کرد: در حال حاضر چارت اداری آن معین شده و در جریان روند تایید از وزارت کشور است.

وی گفت: برای پر بارتر شدن‌جلسات مربوط به این امر، از واحدهای دیگر شهرداری که علاقمند به فعالیت در این زمینه هستند دعوت به عمل آمد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری رشت، افزود: مباحث مربوط به شهر دوستدار کودک بیشتر از هر شهر دیگری، از ابتدا در رشت مطرح بود و تاکنون ‌نیز نتایج مطلوبی ارائه داد.

ویسی با بیان اینکه در جلسات مربوط به شهر دوستدار کودک از زیر مجموعه هایی همچون مدیریت ارتباطات و امور بین الملل، سازمان سرمایه گذاری، سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری و معاونت خدمات شهری شهرداری رشت دعوت به عمل آمده است، بر لزوم ارتباط هرچه بیشتر این‌ نهاد ها با چنین ‌پروژه ای تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز