خبرگزاری کار ایران

آخرین مهلت اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده یزد / تایید صلاحیت 145 نفر

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۴۱۹

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: بر اساس آخرین نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آمار تأیید صلاحیت شدگان استان یزد به ۱۴۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدعلی شاه حسینی با اشاره به اینکه در استان یزد در مجموع ۲۳۹ نفر برای کاندیداتوری انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کردند، اظهار داشت: بر اساس آخرین نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان، آمار تأیید صلاحیت شدگان استان یزد به ۱۴۵ نفر رسید.

وی با بیان اینکه نتیجه بررسی پرونده ۲۸ نفر از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد هنوز از سوی شورای نگهبان اعلام نشده افزود: از این تعداد ۷۲ نفر نیز رد صلاحیت شده و ۲۲ نفر انصراف داده اند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: امروز آخرین مهلت اعتراض افرادی که صلاحیت آنها تأیید نشده است تا در شورای نگهبان پرونده آنها مجدد بررسی شود.

شاه حسینی ادامه داد: در نهایت اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده، به طور قطعی در روز ۲۲ بهمن ماه جاری اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، استان یزد با ۱۰ شهرستان، چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و از چهار حوزه انتخابیه این استان، چهار نماینده راهی مجلس خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز