خبرگزاری کار ایران

مرزنشینان کارت‌های کولبری خود را به روز کنند

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۴۰۸

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از مرزنشینان خواست برای به روز رسانی کارت های کولبری خود اقدام کنند تا از مزایای راه اندازی بازارچه های موقت مرزی بهره مند شوند.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی در دومین جلسه شورای ساماندهی مبادلات مرزی استان کردستان با بیان اینکه هم اکنون ثبت سفارش به ثبت آماری تبدیل شده است، گفت: مرزنشینان در شهرستان‌های بانه، مریوان و سروآباد به دفاتر پیشخوان مراجعه و اطلاعات کارت کولبری خود را به روز کنند.

وی افزود: در صورت عدم تمدید کارت و درج اطلاعات صحیح و به روز آنان نمی توانند از این خدمات بهره مند شوند.

دره وزمی با بیان اینکه در آینده نزدیک بازارچه‌های موقت غیررسمی فعال خواهند شد، ادامه داد: رفع مشکلات راه اندازی بازارچه‌های موقت غیررسمی سیرانبند بانه، خانم شیخان مریوان و مله خورد سروآباد از اهمیت زیادی برخوردار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با اشاره به اینکه بیش از دو سال پیش دولت برای موضع کولبری مصوبه ای ابلاغ کرد که مرز نشینان بتوانند از ظرفیت مرز استفاده بکنند و از تخفیفات سود بازرگانی استفاده کنند، اظهار کرد: درآخرین اصلاحیه آن قرار شد هر خانوار حداکثر چهار نفر و به ازای هر نفر 700 هزار تومان تخفیف سود بازرگانی برای مرز نشینان شعاع 20 کیلومتر که دارای دارای کارت کولبری یا پیله وری بودند در نظر گرفته شود و خدمات پیله وری نیز در کارتشان اضافه شده اما تا حالا به دلایل مختلف راه اندازی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز