خبرگزاری کار ایران

دیروز اتفاق افتاد ؛

ضرب و شتم عوامل صداو سیمای مرکز یزد در مسابقه فوتبال

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۳۷۰

بازیکنان تیم خیبر خرم آباد پس از باخت در برابر شهید قندی یزد اقدام به ضرب و شتم عوامل صدا وسیمای مرکز یزد کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، روز گذشته دو تیم شهید قندی یزد و خیبر خرم آباد در دیداری حساس در ورزشگاه شهید نصیری یزد به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده یزد پایان یافت.

فوتبالیست های خیبر پس از سوت پایان بازی در اعتراض به تصمیم داور در اعلام ضربه پنالتی به سود تیم میزبان، به داوران حمله کردند که با فرار داوران مواجه شدند.

کادر فنی و بازیکنان خیبر با شکستن شیشه‌های در  ورودی ورزشگاه قصد ورود به رختکن داوران را داشتند که با دخالت نیروی انتظامی ختم به خیر شد.

در ادامه بازیکنان خشمگین با عوامل صدا و سیمای مرکز یزد درگیر شدند و به دوربین و تجهیزات آنها خسارت وارد کردند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد نیز در واکنش به این اتفاق در نامه‌ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان خواستار پیگیری این موضوع و برخورد با عاملان این اتفاق شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم با بیان اینکه صدا و سیما نگران خسارات وارده به تجهیزات و عوامل تصویربرداری و خبرنگار خود هستند گفت: از مجاری قانونی پیگیر این موضوع و برخورد قاطع با عاملان آن هستیم تا این موارد برای دفعات بعدی رخ ندهد.

مسعود شریعتی با بیان اینکه این اتفاق نوعی هتک حرمت است افزود: قطعا این موضوع را پیگیری می کنیم و به فدراسیون و وزارت ورزش نیز گزارش داده خواهد شد تا اقدامات لازم از این طریق نیز انجام شود.

رئیس هیات فوتبال یزد هم در این‌باره اظهار داشت: در این دیدار ناظر فدراسیون نیز حضور داشت و قطعا به فدراسیون گزارش خواهد شد ضمن اینکه هیات فوتبال نیز در این مورد پیگیری لازم را تا حصول نتیجه خواهد داشت.

عبدالرضا دستا با تاکید بر لزوم پیشگیری از این اتفاقات تصریح کرد: قطعا مراجع قانونی در این زمینه اقدامات لازم را خواهند داشت تا انعکاس رویدادهای ورزشی را به درستی و در صحت و سلامت انجام شود.

به گزارش ایلنا، بازیکنان تیم خیبر پس از سوت پایان بازی به سمت داوران حمله کردند که با فرار داور بازی به رختکن، عوامل صداوسیمای مرکز یزد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز