خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار؛

عدم صلاحیت مجوز نیروگاه‌های بادی و خورشیدی قزوین را باطل کرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۳۵۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: مجوز نیروگاه‌های بادی و خورشیدی بالای هفت مگاوات در قزوین به دلیل عدم صلاحیت و اهلیت سرمایه گذار باطل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علی فرخزاد در نشست بررسی مشکلات نیروگاه سیکل ترکیبی بوئین‌زهرا، اظهار کرد: سرمایه گذارانی که جهت احداث نیروگاه بالای هفت مگاواتی خورشیدی و بادی مراجعه می‌کنند، جهت تایید اهلیت و صلاحیت سرمایه گذار از اداره کل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استعلام نمایند تا مجوز آنها بعدها به دلیل فقدان صلاحیت ابطال نشود.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه استفاده از انرژی‌های نو، یکی از مهمترین اهداف استان است، گفت: ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی بوئین زهرا که در سفر رئیس جمهوری به استان قزوین مصوب شده، یکی از مهم‌ترین طرح‌های استان است که باید به سرعت آغاز شده و به بهره برداری برسد.

فرخزاد ضمن ارائه راهکار در خصوص رفع مشکلات اراضی این نیروگاه و تامین آب و گاز آن، تاکید کرد: همه دستگاه‌های متولی امر باید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بگیرند و به روند اجرای کارهای آن سرعت ببخشند.

وی افزود: تمام طرح‌های عمرانی در استان ملزم به رعایت ضوابط زیست محیطی هستند و این نیروگاه نیز باید پیوست‌ها و مطالعات زیست محیطی خود را ارائه کند.

این مسئول عنوان کرد:  مجوز این نیروگاه‌ها که برای نبود صلاحیت و اهلیت سرمایه گذار باطل شدند ۵۴ درصد است.

شهرستان بویین زهرا در ۵۵ کیلومتری قزوین واقع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز