خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

بارش باران و وزش بادهای شدید در سیستان و بلوچستان/ ورود سامانه بارشی به کشور از جمعه

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۳۳۵

کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی استان‌های کشور طی‌ روز‌های آینده را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی درباره وضعیت جوی استان‌های کشور طی روز‌های آینده گفت: از امروز دوشنبه تا روز جمعه در اغلب مناطق کشور جوی آرام همراه با افزایش دما را داریم و از بعد ازظهر امروز در جنوب شرق بارش پراکنده و وزش باد‌های شدید موقتی برای سیستان و بلوچستان را شاهد خواهیم بود.
 
این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: فردا سه‌شنبه در شرق خراسان رضوی وزش باد شدید موقتی رخ خواهد دارد.
 
گودرزی در ادامه بیان کرد: از امروز بعد از ظهر تا سه‌شنبه گیلان و اردبیل وزش باد‌های جنوبی را دارند و هوا در این مناطق ۵ تا ۷ درجه گرم می‌شود. در این مناطق طی این روز‌ها وزش باد‌های شدید موقتی را داریم که می‌تواند منجر به خسارت به سازه‌های موقتی و احتمال شکستن درختان شود.

وی افزود: تا پنجشنبه در دامنه‌های زاگرس مرکزی و برخی نقاط آذربایجان غربی و کردستان بارش پراکنده باران را داریم و جمعه سامانه بارشی بعدی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و نوار غربی جمعه شب بارش باران و برف را دارد.
 
این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: تهران امروز آسمانی صاف همراه با وزش باد موقتی را دارد. دمای هوای تهران امروز در گرمترین ساعات نهایتا به ۸ درجه می‌رسد.
 
گودرزی در ادامه درباره سردترین و گرمترین شهر‌های کشور گفت: شهرکرد با ۱۴ درجه و زنجان با ۱۲ درجه سردترین مراکز استان و بندر عباس با ۲۳ درجه گرمترین استان کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز