خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان خبرداد:

همکاری 20 هزار نفر برای برگزاری فرآیند انتخابات در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۳۱۶

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از همکاری ۲۰ هزار نفر در برگزاری فرآیند‌های مختلف انتخابات استان قزوین خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، منوچهر حبیبی با اعلام این خبر گفت: ۲۰ هزار نفر در استان در برگزاری فرآیند‌های مختلف انتخابات همکاری می‌کنند و ۲ هزار دستگاه خودرو نیز در شهرستان‌های مختلف استان برای برگزاری انتخابات پیش بینی شده است.

به گفته حبیبی، ۹۶ درصد فرآیند انتخابات بصورت مکانیزه انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: در روز انتخابات تمامی شعب بصورت آنلاین با مرکز در ارتباط هستند و تاکنون با رصدی که صورت گرفته است بالای ۹۷ درصد نقاط صعب العبور استان نیز به شبکه متصل هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد: تعداد شعب اخذ رای در سراسر استان قزوین هزار و ۴۰ است که ۶۵۱ شعبه شهری و ۳۸۹ شعبه روستایی تعیین شده اند.

این مسئول اضافه کرد: پیرو اعلام بررسی تایید صلاحیت‌های داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، از بین ۲۲۹ داوطلب، ۱۲۹ نفر تایید صلاحیت شده اند که البته ۱۸ نفر انصراف خود را بصورت کتبی اعلام کرده اند.

معاون سیاسی استاندار افزود: در استان قزوین بطور میانگین به ازای هر کرسی مجلس ۳۲ نفر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گفته حبیبی، داوطلبانی که تاکنون تایید صلاحیتشان احراز نشده است، تا امروز ۱۴ بهمن۹۸ فرصت اعتراض دارند که نتایج بررسی صلاحیت‌ها ۲۲ بهمن ابلاغ می‌شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود و سهمیه استان قزوین در مجلس شورای اسلامی ۴ نماینده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز