خبرگزاری کار ایران

ابراز نگرانی نماینده شیراز از انتقال مسافران چینی توسط ایرلاین‌های ایرانی/ پارسایی : همچنان شاهد ورود مسافر چینی به ایران هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۱۱۷

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی نسبت به ورود مسافر از چین به ایران و انتقال مسافران چینی از سایر فرودگاه‌های جهان توسط ایرلاین‌های ایرانی ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام پارسایی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «برخلاف تصمیم دولت، همچنان شاهد ورود مسافر از چین به ایران و انتقال مسافران چینی از سایر فرودگاه‌های جهان، توسط ایرلاین‌های ایرانی هستیم.»

به گزارش ایلنا، ویروس کرونا یا نسل جدید کرونا ویروس‌‌ها، در کشور چین تعداد 304 نفر را به کام مرگ کشانده است.

یک مقام سازمان بهداشت جهانی به کشورهای جهان هشدار داده است که خود را برای مقابله با شیوع این ویروس در داخل مرزهایشان آماده کنند.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور‌های مختلف: استرالیا ۱۲ نفر، کامبوج یک نفر، کانادا ۴ نفر، چین ۱۴۳۸۰ نفر، فرانسه ۶ نفر، فنلاند یک نفر، آلمان ۸ نفر، هند یک نفر، ایتالیا ۲ نفر، ژاپن ۲۰ نفر، مالزی ۸ نفر، نپال یک نفر، روسیه ۲ نفر، سنگاپور ۱۸ نفر، کره جنوبی ۱۲ نفر، سریلانکا یک نفر، سوئد یک نفر، تایوان ۱۰ نفر، تایلند ۱۹ نفر، انگلیس ۲ نفر، ویتنام ۶ نفر و در آمریکا ۸ نفر به کرونا مبتلا شده اند.

طبق آمار در امارات متحده عربی ۵ مورد گزارش شده است که اولین مورد در منطقه غرب آسیا بوده است.  همچنین در فیلیپین یک زوج جوان مبتلا شدند که پس از ابتلا، مرد ۴۴ ساله‌ جان باخت.

 


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز