خبرگزاری کار ایران

میر کل مدیریت بحران سمنان خبر داد:

310 میلیارد ریال اعتبار بلاعوض مناطق خسارت دیده استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۰۹۵

مدیر کل مدیریت بحران سمنان از تصویب اعتبار 310 میلیارد ریالی کمک بلاعوض برای بازسازی مناطق خسارت دیده ناشی از بلایای طبیعی در استان سمنان به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا، ایرج رئیسیان در نشست نظارت بر عملکرد پروژه‌های عمرانی و تسهیلات عمرانی بانکی بلاعوض بخش مسکن استان سمنان با محوریت بخش کالپوش گفت: نظارت‌ها برای تسریع اجرای طرح‌های عمرانی در مناطق مصیبت‌زده استان از سوی دستگاه‌های اجرایی شدت گیرد.
 
وی افزود: رفع مشکلات زیرساختی در منطقه حسین آباد کالپوش از مطالبه‌های جدی اهالی این روستا است که باید دستگاه‌های اجرایی مسئول ، نسبت به تعهدات خود اقدام کنند.
 
رئیسیان یادآور شد: استانداری سمنان برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه حسین آباد کالپوش دغدغه دارد و باید مسئولان مربوط دستگاه‌های اجرایی با عزم مضاعف برای تحقق وعده‌های داده شده به اقشار مصیبت زده اقدام کنند.
 
مدیر کل مدیریت بحران سمنان تصریح کرد: اعتبارهای خوبی از سوی هیات دولت برای رفع مشکلات زیرساختی در مناطقی از استان که به واسطه بلایای طبیعی دچار خسارت شد، در سال جاری مصوب شد.
 
رئیسیان اظهار داشت: نظارت دستگاه‌های مربوط در نحوه انجام فعالیت دستگاه‌های اجرایی که مسئولیت بازسازی مناطق مصیبت زده را دارند، تشدید می‌شود.
 
وی ادامه داد: با مصوبه ۳۰ اردیبهشت امسالِ هیات دولت ، بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک بلاعوض برای بازسازی مناطق خسارت دیده ناشی از بلایای طبیعی در استان سمنان به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز