خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز خبر داد:

بهره برداری از منطقه یک آزادراه تهران - شمال حداکثر تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۰۷۷

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: امتداد آزادراه شهید همت در البرز و منطقه یک آزادراه تهران- شمال حداکثر تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در بازدید از روند تکمیل ادامه آزادراه شهید همت در البرز که یکشنبه، در دومین روز دهه مبارک فجر صورت گرفت، با بیان اینکه در این روز سرد با همراهی مسئولان مربوطه به بررسی آخرین اقدامات برای تکمیل این پروژه حاضر شدیم، افزود: متعاقب بازدید معاون رئیس‌جمهور و همچنین وزیر راه و شهرسازی از این پروژه به منظور افتتاح پروژه تا حداکثر پایان سال، این بازدید صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که اکنون در ادامه پروژه شهید همت در حال انجام است، ترانشه ای با حجم بیش از ۲۰ هزار مترمکعب است که به زمانی حدود ۱۵ تا ۲۰ روز نیاز دارد.

شهبازی با بیان اینکه ماموریت محوله از سوی رئیس جمهور مبنی بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه های راه‌سازی استان را به جد دنبال کردیم، گفت: بر این اساس فرودگاه مسافربری پیام که نقش پدافند غیر عامل برای فرودگاه های مهرآباد و امام خمینی (ره) نیز دارد، در نیمه دوم امسال راه اندازی شد.

وی افزود: قطار برقی کرج- هشتگرد نیز با اقدامات و پیگیری‌های جهادی، چندی پیش با حضور رئیس جمهور محترم به بهره برداری رسید. 

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون نیز منطقه یک آزادراه تهران شمال و ادامه آزادراه شهید همت در البرز در حال تکمیل است که حداکثر تا پایان سال زیربار ترافیک می رود.

وی گفت: پروژه چرمشهر- آبیک در البرز نیز در حال تکمیل است. همچنین کمربند شمالی کرج، قطار شهری کرج و راه هشتگرد_طالقان از جمله پروژه های مهم راه سازی البرز محسوب می شوند که با اهتمام ویژه ای در حال تکمیل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز