خبرگزاری کار ایران

فرماندار ابرکوه:

برخورد جدی با تخلفات انتخاباتی در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۰۴۷

فرماندار ابرکوه با تاکید بر لزوم برخورد جدی با تخلفات انتخاباتی گفت: همه دستگاه‌های اداری موظف هستند با ستاد انتخابات براساس قانون همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ابرکوه، محمد کاظمی نسب در جلسه ستاد انتخابات با بیان اینکه رؤسای ادارات حق ندارند اموال دولتی را به نفع کاندیداها استفاده کنند، اظهار داشت: با هرگونه حرکت و یا تخلفی که بخواهد در امر انتخابات خللی وارد کند قطعا برخورد می‌شود و همه دستگاه‌های اداری موظف هستند با ستاد انتخابات براساس قانون همکاری لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات باید به صورت کاملاً قانونی انجام شود، تصریح کرد: جلوگیری از بروز تخلف در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

فرماندار ابرکوه با اشاره به حضور نماینده‌های فرماندار در شعب أخذ رأی گفت: با توجه به برقراری عدالت در روند برگزاری انتخابات، افراد باید کاملا بر کار خود مسلط باشند تا در شعب با مشکل مواجه نشوند و همچنین افرادی که ارتباط با نامزد‌های انتخاباتی، احزاب و جریان‌های سیاسی داشته باشند به عنوان نماینده فرماندار در شعب اخذ رای انتخاب نمی‌شوند.

کاظمی‌نسب استفاده از ظرفیت قانونی انتخابات مجلس شورای اسلامی را یاد آور شد و افزود: با بهره‌گیری از این موقعیت کمبود‌های موجود بویژه در بخش نیروی انسانی و وسایل نقلیه با در نظر گرفتن توانمندی افراد و عدم وابستگی به کاندید‌های احتمالی تأمین شود.

وی خاطر نشان کرد: همه افراد و دست اندرکاران انتخابات باید اصل بی طرفی را رعایت کنند و قانون را سرلوحه کار‌ها و اقدامات خود قرار دهند تا انتخاباتی پرشور، با نشاط و با حضور چشمگیر مردم داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز