خبرگزاری کار ایران

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین خبرداد:

رصد شبانه روزی ویروس کرونا در مرزهای کرمانشاه/مرزنشینان قصرشیرین نگران نباشند

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۹۴۵

رئیس شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: تیم‌های بهداشتی به صورت شبانه‌روزی در مرز‌های خسروی و پرویزخان تردد‌های مرزی را رصد می‌کنند.

به گزارش ایلنا، رضا منصوری در این باره گفت: هم‌ اکنون تیم‌های بهداشتی به صورت شبانه‌روزی در مرز‌های خسروی و پرویزخان حضور دارند و تردد‌های مرزی را در رابطه با بیماری‌های ویروسی و کرونا رصد می‌کنند.
 
منصوری گفت: با وجود گسترش ویروس کرونا در جهان، خوشبختانه تاکنون ابتلای به این بیماری ویروسی در کشور عراق مشاهده و گزارش نشده، از این رو مرزنشینان قصرشیرین در این رابطه نگرانی نداشته باشند.
 
وی افزود: مرز‌ها کاملا تحت کنترل است و به صورت شبانه روزی مسافران، رانندگان و افرادی که از مرز‌ها وارد کشور می‌شوند در ابتدای ورود به مرز در قرنطینه‌های بهداشتی مرزی به لحاظ تب و بیماری‌های ویروسی بررسی و پیگیری می‌شوند.
 
منصوری گفت: در حال حاضر ضرورتی ندارد که مردم از ماسک استفاده کنند و استفاده از ماسک برای پرستاران و پرسنل مراکز درمانی که در حال مداوای شخص مبتلا به بیماری باشند الزامی است.
 
وی گفت: به شهروندان توصیه می شود برای مقابله با بیماری‌های ویروسی، بهداشت فردی را به طور کامل رعایت کنند و از دست دادن و روبوسی کردن و حضور در فضا‌های بسته خودداری کنند و دست‌های خود را مرتب با آب و صابون شستشو دهند و در صورت داشتن علایم سرماخوردگی و بیماری آنفلوآنزا در منزل مانده و استراحت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز