خبرگزاری کار ایران

حسنی مطرح کرد:

هشدار در خصوص راه اندازی نظرسنجی‌های انتخاباتی بدون مجوز

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۹۲۲

معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمام کسانی که در حوزه نظرسنجی انتخاباتی اقدام می‌کنند متوجه باشند که در صورت نداشتن مجوز پس از یک بار تذکر با تشکیل پرونده کیفری و با آنها برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی حسنی اظهار داشت: با توجه به ضرورت اطلاع از موضوعات مربوط به جرائم انتخاباتی، بزودی آمار کلی از جرایم و برخورد دادگستری استان با جرائم انتخاباتی در حوزه افراد عادی و مدیران عالی و مدیران جزء و کارمندان به اطلاع مردم خواهد رسید.
 
وی با بیان اینکه طبق قانون مطبوعات هرگونه نظرسنجی انتخاباتی نیاز به مجوز قانونی دارد، اظهار داشت: تاکنون رسانه‌ها و اهل رسانه استان به این موضوع توجه و عمل کردند که جای تقدیر و تشکر از رسانه های استان دارد.
 
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی مبادرت به برگزاری نظرسنجی و اعلام برخی نظرسنجی‌های جزئی و خلاف واقع کرده اند، افزود: تمام این موارد توسط  اعضای کارگروه فضای مجازی رصد و شماره افراد دریافت و به آنها تذکر داده شده است.
 
حسنی تاکید کرد: تمام کسانی که در حوزه نظرسنجی اقدام می‌کنند متوجه باشند که در صورت نداشتن مجوز پس از یک بار تذکر، و عدم توجه قطعاً تشکیل پرونده کیفری و با آنها برخورد خواهد شد.
 
وی در پایان با بیان اینکه در این راستا تلاش اعضای کارگروه فضای مجازی استان قابل تقدیر است، گفت: در همین راستا از زحمات خاص پلیس فتا به عنوان ضابط عام دستگاه قضایی تقدیر ویژه دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز