خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری البرز:

هیچ فرد مبتلا به ویروس کرونا در البرز دیده نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۶۵۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع و بهنگام در مورد ویروس کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی، گفت: مردم نگران نباشند تا کنون موردی در خصوص این بیماری در سطح استان البرز مشاهده نشده است.

به گزارش ایلنا، نور محمد فردی با بیان این مطلب در جلسه بررسی ویروس جدید کرونا گفت: بر اساس گزارش‌ها و بررسی‌های صورت گرفته تا کنون حتی یک مورد ابتلا به بیماری کرونا در سطح استان مشاهده نشده و از طرفی بهترین شیوه برخورد، آموزش به منظور پیشگیری است البته هماهنگی و همکاری بین بخشی خیلی خوبی در این خصوص وجود دارد. 

وی افزود: در هر کاری پیشگیری مقدم بر درمان است و در امر سلامت این امر از اهمیت بیشتری برخوردار است.

فردی گفت: این بیماری اخیرا در کشورچین اتفاق افتاده و تدابیر و تمهیدات لازم در این خصوص گرفته شده ولی آمادگی، پیشگیری، آموزش از ضروریات امر است.

معاون استاندار گفت: از طرفی جامعه هدف در امر آموزش در حقیقت سلامتی مردم است که می توان از طریق فضای مجازی رسانه ملی ، آموزش چهره به چهره از طریق سفیران سلامت و خانه های بهداشت برنامه ریزی شده است.

معاون استاندار گفت : مردم نگران نباشند تا کنون موردی در خصوص این بیماری در سطح استان مشاهده نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز