خبرگزاری کار ایران

تایید صلاحیت ۶۵ داوطلب انتخابات مجلس یازدهم در خراسان جنوبی

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۵۷۸

شورای نگهبان، صلاحیت ۱۴ نفر از داوطلبان خراسان جنوبی که به رد یا عدم احراز صلاحیت خود اعتراض کرده بودند، را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان گفت: شورای تایید صلاحیت ۶۵ داوطلب برای انتخابات مجلس یازدهم نگهبان پس از بررسی شکایات داوطلبان احراز صلاحیت نشده و رد صلاحیت شدگان از ۲۷ دی، نتایج این بررسی‌ها را به وزارت کشور ارائه کرد تا از طریق فرمانداری‌ها از امروز به داوطلبان اعلام شود.

حجت الاسلام محمدی افزود: بر این اساس از ۱۲۶ ثبت نام شده در خراسان جنوبی برای ۴ کرسی مجلس یازدهم، صلاحیت ۶۵ داوطلب تایید و ۴۷ نفر رد صلاحیت شدند و ۱۴ نفر هم انصراف دادند.

وی درباره تفکیک این آمار در حوزه‌های انتخابیه گفت: در حوزه انتخابیه بیرجند- درمیان- خوسف از ۴۰ داوطلب ثبت نام کننده، ۲۳ نفر تایید و ۱۳ نفر رد صلاحیت شدند و ۴ نفرنیز انصراف دادند. البته صلاحیت یک نفر همچنان در حال بررسی است. در حوزه قاین – زیرکوه از ۲۷ داوطلب، ۱۰ نفر تایید و ۱۳ نفر رد صلاحیت شدند و ۴ نفر انصراف دادند.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس در استان افزود: در حوزه فردوس- طبس -سرایان - بشرویه از ۳۴ داوطلب، صلاحیت ۱۸ نفر تایید و ۱۴ نفر رد شد و ۲ نفر هم انصراف دادند. در حوزه نهبندان - سربیشه از ۲۵ داوطلب، صلاحیت ۱۴ نفر تایید و ۷ نفر رد شدند و ۴ نفر نیز انصراف دادند.
 
در مرحله قبلی بررسی صلاحیت‌ها، هیات نظارت استان، صلاحیت ۵۱ نفر را تایید کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز