خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه توانمندسازی واحدهای بوم‌گردی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۵۱۳

مسئول حوزه بوم‌گردی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی متقاضیان راه‌اندازی و بهره‌برداران واحدهای بوم‌گردی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت خوش‌خلق مسئول حوزه بوم‌گردی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: این کارگاه آموزشی به مدت چهار ساعت در مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای شهید باهنر رشت برگزار شد.

خوش خلق با تاکید بر اینکه برای شرکت‌کنندگان این کارگاه آموزشی گواهی صادر می‌شود اظهار داشت: در این کارگاه آموزشی حدود ۶۰ نفر از علاقه‌مندانی که طرح بوم‌گردی ارائه داده و طرحشان در حال اجراست و تسهیلات لازم از صندوق کارآفرینی امید دریافت کرده‌اند حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این کارگاه با هدف آموزش افراد نوپا در عرصه گردشگری برگزار شده است اذعان کرد: آموزش اقامتگاه‌های نو تاسیس بوم‌گردی اجباری بوده و تسهیلات مرحله چهارم بدون دریافت گواهی‌نامه این کارگاه آموزشی پرداخت نخواهد شد.

خوش خلق به آموزش و راهکار جذب توریست اشاره و خاطر نشان کرد: در هر حرفه‌‌ای آموزش رکن اصلی موفقیت است، در حوزه گردشگری نیز فراگیری آموزش در حوزه جذب توریست، نحوه برخورد و ارائه خدمات و توجه به ظرفیت‌ها در این بخش بسیار حائز اهمیت است.

مسئول حوزه بوم‌گردی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی شرکت کنندگان با قوانین و مقررات، فن پذیرایی و تشریفات و بایدها و نبایدهای مدیریت بهره برداری اقامتگاه‌های بوم‌گردی آشنا شدند.

خوش خلق با بیان اینکه توجه به توریست می‌تواند زمینه اشتغال را برای جوانان مهیا کند، بیان داشت: مدیریت، برنامه ریزی و شناسایی توانمندی‌های بالقوه حوزه گردشگری رونق اقتصادی را فراهم می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز