خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

نواختن زنگ انقلاب اسلامی در استان یزد/زنگ انقلاب در آتشکده زرتشتیان

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۴۵۸

امروز صبح همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در استان یزد با حضور امام جمعه و مسئولان این استان نواخته شد.

به گزارش‌ خبرنگار ایلنا از یزد، صبح روز شنبه در مراسمی با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یزد، مسئولان استان و جمعی از فرهنگیان زنگ انقلاب در دبستان شاهد پسرانه شهید محمدحسین خرم‌نژاد شهر یزد نواخته شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک دهه فجر گفت: امیدواریم همه ما راه، منش و روش امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی را سرمشق کار، تلاش و تحصیل خود قرار دهیم.

احمد ترحمی با بیان اینکه در این دهه باید اهداف انقلاب اسلامی برای دانش آموزان تبیین شود افزود: شما دانش آموزان باید ادامه دهنده راه‌ خون شهدا باشید ضمن اینکه با تحصیل خود از ارزش های انقلاب صیانت کنید.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: اگر در جامعه بحث سیاسی ، اختلاف نظر و سلایق مختلفی وجود دارد شما دانش آموزان، نگرانی به خود راه ندهید بلکه آنچه مهم است راه و منش امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی استاندار یزد با تاکید بر وحدت و انسجام ملی اضافه کرد: امید است با هماهنگی همه نیروها و قواها موجب استقامت ملت و درخشش انقلاب اسلامی ایران در جهان باشیم.

وی بیان داشت: جشن‌های انقلاب را در حالی آغاز می‌کنیم که ایران اسلامی با قدرت در مسیر آرمان‌ها حرکت می‌کند.

همچنین زنگ انقلاب صبح امروز و همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران در آتشکده زرتشتیان یزد نواخته شد.

زرتشتیان یزد در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان استان و جمعی از زرتشتیان با به صدا در آوردن زنگ انقلاب در آتشکده یزد سالروز ورود تاریخی امام راحل را به میهن گرامی داشتند.

به گزارش ایلنا، در این مراسم موبدان با خواندن دعا و نیایش سربلندی ایران را از خداوند خواستار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز