خبرگزاری کار ایران

نجات معجزه آسای راننده خودرو در تصادف بلوار چمران

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۳۷۳

راننده خودرو سواری که بر اثر واژگونی خودرو در بلوار چمران شیراز در وضعیت خطرناکی در داخل اتاقک آن گیر کرده بود، با تلاش آتش نشانان بطور معجزه آسایی نجات یافت.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان آتش نشانی شیراز، وقوع حادثه واژگونی خودروی سواری سمند ساعت 1:30 بامداد امروز از طریق تماس های تلفنی شاهدان به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع رسانی شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 20 به بلوار چمران اعزام شدند.

علیرضا عدلو سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز در مورد چگونگی بروز این حادثه رانندگی گفت: یک دستگاه خودروی سواری سمند در حال حرکت درمسیر بلوار چمران بعد از خارج شدن از مسیر اصلی و برخورد با موانع واژگون و به شدت متلاشی شد که در اثر این حادثه، راننده خودرو درداخل اتاقک مچاله شده آن گرفتار شد.

وی درادامه افزود: نیروهای آتش نشانی بلافاصله پس از استقرار و جانمایی خودروهای عملیاتی و همچنین قرار دادن علایم هشداردهنده در اطراف صحنه حادثه برای جلوگیری از حوادث و تصادفات ثانویه، با بکارگیری تجهیزات ویژه امداد ونجات، عملیات رهاسازی فرد گرفتار در اتاقک این خودرو را آغاز کردند و در کمترین زمان ممکن، راننده را از درون اتاقک در هم پیچیده، خارج کرده و برای مداوا و انتقال به مرکز درمانی، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی پس ازجابجایی و انتقال خودرو به مکانی امن، پاکسازی صحنه تصادف را انجام دادند.

عدلودر پایان گفت: علت بروز این تصادف درحال حاضر توسط پلیس راهور در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز