خبرگزاری کار ایران

رئیس هیأت فوتبال آبیک خبر داد:

برگزاری دوره داوری درجه 3 فوتبال و فوتسال در آبیک

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۰۲۵

رئیس هیأت فوتبال شهرستان آبیک از برگزاری دوره داوری درجه 3 فوتبال و فوتسال ویژه بانوان و آقایان در این شهرستان خبر داد.

رضا یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته با رئیس هیأت فوتبال استان قزوین و نگاه ویژه ایشان به فوتبال شهرستان آبیک، امتیاز برگزاری دوره  داوری درجه 3 فوتبال و فوتسال ویژه بانوان و آقایان به این شهرستان اختصاص یافت.

وی افزود: در این دوره 26 متقاضی شرکت کرده‌اند که هفت نفر خانم و 19 نفر آقا هستند و به مدت 5 روز صبح و عصر در حال برگزاری است.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان آبیک ادامه داد: با اتمام کار عملی دوره داوری درجه 3 فوتبال و فوتسال آزمون کتبی و عملی از شرکت‌کنندگان أخذ شده و در صورت قبولی مدرک معتبر داوری از فدراسیون فوتبال دریافت می‌کنند.

یعقوبی اضافه کرد: مدرس دوره  داوری درجه 3 فوتبال و فوتسال ویژه بانوان و آقایان، محمد دوستی رئیس هیأت کمیته داوران استان قزوین است.

وی خاطرنشان کرد: از نظر کیفی و کمی در حوزه داوری کمبود داشتیم و از سویی هم تعداد مسابقات در شهرستان آبیک زیاد است و داوران مسابقات را از قزوین، نظرآباد و ساوجبلاغ استان البرز تامین می‌کردیم.

این مسئول اذعان کرد: به جای ماهی دادن، تلاش کردیم به متقاضیان ماهیگیری یاد بدهیم و با برگزاری دوره داوری درجه 3 برای متقاضیان، در مسابقات از ظرفیت داوران بومی استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان آبیک افزود: در حال حاضر 16 باشگاه فوتبال و فوتسال در شهرستان آبیک فعال است که از این تعداد، سه باشگاه مختص بانوان  و مابقی ویژه آقایان است.

یعقوبی ادامه داد: برگزاری دوره مربیگری فوتبال را هم در دستور کار قرار داده‌ایم و قرار است 26 متقاضی آقا در این دوره شرکت کنند.

وی اضافه کرد: برگزاری دوره ارتقای داوری فوتبال و فوتسال یعنی از درجه 3 به  2جزو برنامه‌های سال آینده است که برای متقاضیان شهرستان آبیک برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز