خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

حضور حداکثری در انتخابات با مشارکت سلایق مختلف و اصل بی طرفی مسئولین ایجاد می شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۰۰۹

استاندار البرز با عنوان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای قدرت ایران اسلامی را در مجامع بین المللی برای دفاع از حقوق مردم این سرزمین افزایش می دهد، گفت: باید بستری فراهم شود که سلایق مختلف بتوانند کاندیدای مورد نظر خود را برای انتخاب، داشته باشند.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار داشت: تاکنون فرآیند انتخابات در البرز در نهایت سلامت و طبق زمانبندی مقرر براساس بخشنامه ها و ابلاغیه های وزارت کشور طی شده است.

وی به سخنان و توصیه های رییس جمهور در همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: براین اساس دوم اسفندماه و زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی رییس جمهور محترم یوم الله خوانده شد و از همه برگزارکنندگان این انتخابات خواست تا تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی رقابتی و پرشور متمرکز کنند و اجازه داده نشود صف های رای دهندگان خلوت شود.

استاندار البرز گفت: اکنون که شرایط کشور با همیشه تفاوت دارد، حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای قدرت ایران اسلامی را در مجامع بین المللی برای دفاع از حقوق مردم این سرزمین افزایش می دهد.

وی با اشاره به اینکه البرز از سوی مقام معظم رهبری ایران کوچک نامیده شده، افزود: بر این اساس طبق اشاره دقیق رییس جمهور محترم باید بستری فراهم شود که سلایق مختلف بتوانند کاندیدای مورد نظر خود را برای انتخاب، داشته باشند.

شهبازی با بیان اینکه تمامی مسئولان در مراتب مختلف می دانند که قدرت ما با حضور مردم است، اضافه کرد: اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی در راس امور قرار دارد.

وی گفت: تمام توان خود را بعنوان مسئولان برگزاری انتخابات بکار می بندیم که امانتدار شایسته ای برای مردم باشیم و از آرای آنها حراست کنیم. 

استاندار البرز با اشاره به تاکیدات رییس جمهور مبنی بر اینکه باید افزایش مشارکت و رقابت را یک وظیفه بدانیم، خاطرنشان کرد: افزایش نشاط اجتماعی، اقدام برای رضایتمندی مردم و انعکاس کارآمدی نظام از جمله اقداماتی است که طبق تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید همواره در دستور کار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز