خبرگزاری کار ایران

تولید و پخش ۳۰ هزار دقیقه برنامه برای دهه فجر و انتخابات در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۰۰۴

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان از تولید و پخش ۳۰ هزار دقیقه برنامه برای دهه فجر و انتخابات مجلس خبر داد و گفت: بیان دستاوردهای انقلاب و جلب مشارکت حداکثری هدف اصلی است.

به گزاش ایلنا از رشت، حمدباقر باقرزاده امروز در نشست خبری با موضوع دهه فجر و انتخابات مجلس در سالن اجتماعات صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به گذشت چهل و یک سال از اراده و و آرمان ملت ایران، اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر دو بال مردم سالاری و دین سالاری استوار است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه دهه فجر طلوع ارزش‌های اسلامی و رهایی از استکبار و ایادی آن بود، افزود: ایام الله دهه فجر فرصت مغتنمی برای میثاق دوباره مردم با رهبری است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب و با تاکید بر قوی بودن و برنامه ریزی در تمام حوزه‌ها، بیان کرد: اساس حل تمام مشکلات جامعه بویژه در حوزه اجتماعی و کاهش بزهکاری، فرهنگ سازی و ایجاد هم افزایی توسط اصحاب رسانه است که موجب ترغیب و شتاب حل مشکلات در بخش‌های مختلف جامعه و در سطح استان و کشور می‌شود.

باقرزاده در ادامه به سیاست‌های رسانه ملی درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: تبیین ضرورت مشارکت مردم در انتخابات، تأثیر مجلس قوی و کارآمد و نتایج یک مجلس پاک دست در رفع مشکلات مردم در کشور از جمله سیاست‌های رسانه ملی است تبیین ضرورت مشارکت مردم در انتخابات، تأثیر مجلس قوی و کارآمد و نتایج یک مجلس پاک دست در رفع مشکلات مردم در کشور از جمله سیاست‌های رسانه ملی است.

وی با تاکید بر ضرورت بیان جایگاه و اقتدار جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف به ویژه در بخش‌های پزشکی، نظامی، خدمت رسانی به مردم، حوزه موشکی و هسته‌ای و ماهواره در جهان، ادامه داد: تبیین سلامت برگزاری انتخابات در کشور نسبت سایر کشورها، برجسته سازی آرای مردم در شکل گیری مجلسی کارآمد، تبیین مؤلفه‌های مجلس انقلابی بخش دیگری از برنامه‌های رسانه ملی در ایام انتخابات است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با بیان اینکه وحدت و عدم افتراق در جمهوری اسلامی همیشه و بویژه در زمان انتخابات مؤلفه ای ضروری است، ادامه داد: پرهیز از دو قطبی‌ها، انعکاس ایده‌های مناسب در راستای حل مشکلات کشور امری بسیار ضروری است که در این ایام به آن پرداخته خواهد شد.

قدرت وحدت آفرینی و امید افزایی رسانه در جامعه

باقرزاده با تاکید بر اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، افزود: اصحاب رسانه قدرت وحدت آفرینی، امید افزایی نسبت به آینده کشور، نشاط و همدلی در کشور و تبیین خدمات نظام و زمینه سازی حضور و مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را دارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به تولید و پخش ۳۰ هزار دقیقه برنامه در این مرکز به مناسبت دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: در حوزه دهه فجر ۱۵ هزار دقیقه و در بخش انتخابات نیز بیش از ۱۴ هزار دقیقه برنامه تولید و پخش شده و خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه صدا و سیمای مرکز گیلان برنامه‌های خود را با هدف ترغیب و شرکت مردم در انتخابات مجلس تولید و پخش خواهد کرد، ادامه داد: برنامه میکروفن، برنامه عصر گاهی گیلانی، جوان ساعت جوانی، برنامه صبحگاهی صبح به خیر گیلان، بسته‌های صوتی کوتاه، اخبار انتخاباتی شامل پایش فضای انتخاباتی، ۱۶ تحلیل انتخاباتی، هشت گفتگوی ویژه انتخاباتی، تولید بسته‌های انتخاباتی از جمله برنامه‌های پیش بینی و تولید شده در بخش صدای مرکز گیلان است.

باقرزاده درباره به برنامه‌های صدا و سیمای مرکز گیلان در ایام الله دهه فجر نیز بیان کرد: برنامه‌های روز خوب پیروزی، پرچم داران عشق با موضوع ۶۳ شهید انقلاب استان گیلان، پنج ترانه ویژه سرود و ترانه‌های انقلاب، ۱۰ نمایش سی دقیقه‌ای ویژه انقلاب، برنامه خانواده با دعوت از خانواده‌های شهدای انقلاب، شهر ما و دریچه ما در خصوص افتتاح و پروژه‌های دستگاه‌ها توسط مسئولان، دعوت از جوانان و نوجوانان نخبه در همه حوزه‌ها از دیگر برنامه‌های این سازمان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز