خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی:

جمعه سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود/ بارش برف و باران از شنبه در تهران

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۸۵۲

کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز بارش باران و برف در تهران از روز شنبه خبر داد و گفت: با آغاز وزش باد در تهران از امروز شاخص کیفیت هوا بهتر خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده گفت: برای شمال شرق کشور امروز بارش پراکنده باران و برف پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه برای اکثر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود، افزود: از جمعه بعد از ظهر سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در شمال غرب و غرب بارش باران و برف رخ خواهد داد.

گودرزی با تاکید بر اینکه شنبه بر گسترده و میزان بارش‌ها افزوده می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر این مناطق بارش باران جنوب غرب استان‌هایی مانند تهران، قزوین، قم، زنجان و سواحل دریای خزر را در بر می‌گیرد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه یک شنبه بارش‌ها از نیمه غربی کم شده و به سمت شمال شرق و شرق و همین طور استان‌هایی مانند گلستان، مازندران و سمنان می‌رود، گفت: دوشنبه بعد از ظهر این سامانه بارشی از مرز‌های شرقی کشور خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: دوشنبه این سامانه از مرز‌های شرقی خارج شده و شنبه تا دوشنبه دریای خزر و یکشنبه دریای جنوب مواج خواهند شد.

گودرزی با بیان اینکه شاخص کیفیت هوای تهران ۱۴۵ بوده و در وضعیت ناسالم قرار دارد، گفت: از بعد از ظهر وزش باد در تهران آغاز خواهد شد که به تدریج از شدت آلودگی هوا کاسته می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی از آغاز وزش باد در تهران از امروز بعد ازظهر خبر داد و تصریح کرد: از شنبه بارش باران و برف در تهران آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: سراب با دمای منفی ۱۶ سردترین و جزیره ابوموسی با دمای ۲۵ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز