خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبرداد:

آموزش مهارت‌های فنی برای سربازان و زندانیان قزوینی

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۸۲۳

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: انواع آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در پادگان‌ها و زندان‌های استان قزوین برای سه هزار و ۳۲ سرباز و یک هزار و ۳۷۷ زندانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حجت الله امینی با اعلام این خبر اظهار کرد: از این میزان آموزش ۲۶۷ هزار و ۵۷۵ نفر ساعت آموزش به پادگان‌ها اختصاص داشته و برای سربازان وظیفه متقاضی برگزار شده و همچنین ۱۸۶ هزار و ۴۹۹ نفر ساعت از این آموزش ها نیز مربوط به بخش زندان ها بوده و برای زندانیان متقاضی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: این آموزش های مهارتی برای سه هزار و ۳۲ سرباز و همچنین یک هزار و ۳۷۷ زندانی برگزار شده است.

وی یادآور شد: عملکرد آموزشی کل فنی و حرفه ای استان قزوین امسال در بخش پادگان ها ۳۳۳ هزار نفر ساعت و در بخش زندان ها ۱۵۰ هزار نفر ساعت بوده است.

این مسئول با بیان اینکه این آموزش ها متناسب با بازار کار و درخواست صاحبان صنایع برگزار می شود، گفت: آموزش های فنی و حرفه ای در محیط پادگان و زندان کمک می کند تا سربازان وظیفه پس از دوران مقدس خدمت و همچنین زندانیان پس از رهایی بتوانند وارد بازار کار شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز