خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد حقوقی میراث فرهنگی یزد:

جوان بهابادی به انجام کار رایگان برای میراث فرهنگی محکوم شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۸۲۲

جوان بهابادی به دلیل نگهداری و فروش نمونه تقلبی یک اثر فرهنگی - تاریخی با مجازات جایگزین حبس به انجام کار رایگان برای میراث فرهنگی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسئول واحد حقوقی و املاک میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد با تایید خبر محکومیت جوان بهابادی گفت: چهار ماه کارگری رایگان در اداره میراث فرهنگی بهاباد، مجازات جایگزین حبس جوان بهابادی به دلیل نگهداری نمونه تقلبی یک اثر فرهنگی - تاریخی است.

منیژه جعفری اظهار داشت: بنابر مجازات جایگزین حبس این جوان به ۴۰۰ ساعت کارگری رایگان در اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بهاباد محکوم شده است.

وی ادامه داد: البته استفاده از این مقررات برای مجرمان و محکومانی است که سابقه کیفری نداشته‌اند یا از سابقه کیفری آنها بیشتر از پنج سال گذشته باشد.

جعفری با توجه به جرم زا بودن زندان، استفاده از مجازات‌های جایگزین در سیستم قضایی کشور را ضروری دانست.

مسئول واحد حقوقی و املاک میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد ادامه داد: مجازات حبس تبعات منفی برای افراد جامعه و دولت دارد و اجرای این قانون می‌تواند هزینه‌ تحمیلی بر دوش دولت را کاهش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز