خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

نمایشگاه صنایع دستی سریالی خراسان در مشهد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۷۸۹

نمایشگاه صنایع دستی سریالی خراسان و هشتمین دوره از نمایشگاه های حال خوش دستفروشی در محل نگارخانه سمرقند مشهد شروع به کار کرد.

المیرا مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مشهد گفت: نمایشگاه‌های سریالی "دستفروشی گدایی نیست" حرکت خودجوش و پویایی بود که توسط تیم فکری و اجرایی گالری سمرقند مشهد در بهمن ماه سال گذشته برای حمایت از اکسسوری‌های تینجر و صنایع دستی مدرن و دست ساز خانگی در این نگارخانه شروع به فعالیت کرد و با استقبال و گردهمایی جوانان فعال و هنرمند تا به امروز با حضور بیش از 300 هنرمند نمادین دستفروش به مرحله هشتم رسیده است.

وی ادامه داد:هم اکنون این نمایشگاه با عنوان "حال خوش دستفروشی" پس از یکسال با شعار حمایتی "اقتصاد عاطفه هنر" به فروش 254 میلیون تومانی با همت و تلاش جوانان هنرمند دست یافته است.

گالری گردان نمایشگاه صنایع دستی مشهد گفت: این برند هنری اولین و تنها نمایشگاه سریالی دستفروشی در خراسان است که در محل گالری سمرقند برگزار می شود.

گفتنی است اولین سالگرد نمایشگاه صنایع دستی سریالی خراسان و هشتمین نمایشگاه حال خوش دستفروشی با گالری گردانی المیرا مقدم و مسئولیت برگزاری وحید چشک، تا 15 بهمن ماه از ساعت 17 الی 23 در محل نگارخانه سمرقند واقع در خیابان کوثرشمالی مشهد پذیرای عموم مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز