خبرگزاری کار ایران

اتابک خبرداد:

تکذیب عزل معاون فرماندار کهگیلویه به دلیل جانبداری انتخاباتی/ تائید صلاحیت هیچ گزینه ردصلاحیت شده ای به ما اعلام نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۶۸۶

فرماندار شهرستان کهگیلویه عزل یکی از معاونین خود بدستور مستقیم استاندار کهگیلویه و بویراحمد را خبری بی اساس و کذب خواند.

علیرضا اتابک در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، انتشار خبر عزل یکی از معاونین فرماندار کهگیلویه بدلیل جانبداری انتخاباتی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد را از اساس کذب خواند و اظهار داشت: متاسفانه این خبر در فضای مجازی منتشر که بنده به عنوان فرماندار کهگیلویه آن را قویا تکذیب می کنم.

وی گفت: معاون مورد نظر فضای مجازی روز گذشته در نشست ستاد سفر که به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد حضور داشت و واقعا انتشار خبر عزل ایشان در فضای مجازی جای بسی تاسف دارد.

اتابک افزود: معاون فرماندار کهگیلویه هم اکنون در حال انجام مسئولیت خود بوده و دلیلی برای عزل وی وجود ندارد زیرا که فعالیت جانبدارانه انتخاباتی تاکنون نه ایشان و نه هیچ کدام از معاونین فرماندار انجام نداده و نخواهند داد.

تائید صلاحیت هیچ گزینه رد صلاحیت شده‌ای به ما اعلام نشده است

فرماندار کهگیلویه در پاسخ به این سئوال که برخی از کاندیداهای انتخاباتی در آن حوزه انتخابیه خبر از تائید صلاحیت خود می دهند، آیا این تائید صلاحیت ها به فرمانداری کهگیلویه اعلام شده است یا خیر؟ هم ادامه داد: تاکنون تائید صلاحیت هیچ گزینه رد صلاحیتی شده ای در این حوزه انتخابیه به فرمانداری اعلام نشده است.

اتابک گفت: تا یازدهم بهمن ماه جاری قرار است اسامی کاندیداهای انتخاباتی تائید و ردصلاحیت شده از سوی شورای نگهبان به فرمانداری کهگیلویه اعلام و ردصلاحیت شدگان می توانند دوباره اعتراضات خود را به شورای نگهبان ارسال کنند.

وی زمان نهایی اسامی کاندیداهای معترض به ردصلاحیت خود را بیست دوم بهمن ماه جاری عنوان کرد.

برخی از کاندیداهای ردصلاحیت شده اصلاح طلب در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ با انتشار مطالبی در فضای مجازی به هواداران خود گفته بودند: " خبری در راهست." ، " امیدوار باشید که اخبار خوبی در راهست ." " ما راست قامتان هستیم و بر عهدی که بسته ایم هستیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز