خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان:

دستگاه‌های اجرایی برنامه ریزی گسترده‌ای جهت برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه مبارک فجر داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۶۰۷

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان گفت: روابط عمومی فرمانداری ها و دستگاه‌های اجرایی با برنامه ریزی مناسب، فعالیت گسترده ای جهت برگزاری باشکوه مراسم و برنامه های دهه مبارک فجر داشته باشند.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، جلسه هماهنگی برگزاری مراسم باشکوه دهه مبارک فجر به ریاست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان و با حضور مدیران روابط عمومی فرمانداری های تابعه استان به منظـور برنامه ریزی برای برگزاری مطلوب و باشکوه مراسم و برنامه‌های دهه مبارک فجر و چهل و یکمین  سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

فاطمه رکن الدینی مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان در این جلسه در خصوص اهمیت موضوع دهه فجر و برنامه‌های ابلاغی مباحثی را مطرح و خواستار فعالیت گسترده فرمانداری‌ها و ادارات برای برگزاری برنامه‌های این دهه در سطح استان شد.

رکن الدینی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری برنامه های دهه فجـر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بازخوانی و یادآوری آرمان ها، ارزش ها و اهداف  معمار کبیر انقلاب حضرت امام راحل است و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای مردم تبیین و تشریح شود.

وی به جشنواره روابط عمومی‌ها در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها در قالب جشنواره فجر ۹۸ انجام می‌شود و نتیجه جشنواره هفته دولت و دهه فجر در روز روابط عمومی اعلام می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان با  تشریح وظایف روابط عمومی ها در دهه فجر، بر نقش مهم روابط عمومی ها با استفاده از ابزارهای نوین اطلاعاتی و شبکه های اجتماعی در این راستا تاکید کرد.

رکن الدینی از روابط عمومی های فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی استان خواست ضمن استفاده از ظرفیت خبرنگاران شهرستان ها و ابزارهای نوین، اطلاع رسانی اخبار دهه فجر را در اولویت کاری داشته باشند.

در ادامه این جلسه مدیران روابط‌عمومی فرمانداری‌های تابعه استان بصورت ویدیو کنفرانس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود، پیشنهاداتی در خصوص نحوه برگزاری برنامه های دهه فجر بیان و اعلام  آمادگی خود را جهت برگزاری باشکوه مراسم دهه فجر اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز