خبرگزاری کار ایران

در ایام دهه فجر:

112 روستا ار نعمت گاز برخوردار می شوند

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۵۶۳

مدیر عامل شرکت گاز کرمانشاه گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر 112 روستا از نعمت گاز برخوردار و همچنین کلنگ زنی تعداد 225 روستا را در برنامه کاری خود دارد.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه عنوان کرد: شرکت گاز استان کرمانشاه همزمان با فرارسیدن چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در ایام الله دهه مبارک‌فجر 362 پروژه گازرسانی به روستاها و واحدهای صنعتی را با اعتباری بالغ بر 180میلیارد تومان بهره برداری و کلنگ زنی خواهد کرد.

وی گفت: شرکت گاز استان در راستای ماموریت خود به منظور محرومیت زدایی از روستاهای استان، از گازرسانی به تعداد 112 روستای استان بهره برداری و همچنین کلنگ زنی تعداد 225 روستا را در برنامه کاری خود دارد .

وی یادآور شد: به منظور کمک به رونق تولید و اقتصاد کشور و در راستای سیاست وزارت نفت جهت جایگزینی سوخت مایع به گاز طبیعی درصنایع، گازرسانی و بهره برداری از 25 واحد صنعتی نیز در طول این ایام انجام خواهد گردید.

شهبازی گفت: درحال حاضر بالغ بر 99 درصد خانوارهای شهری با گازرسانی به 28 شهر و 71 درصد خانوارهای روستایی با گازرسانی به 1321 روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و هم اکنون 622  روستا در دست اجرا و گازرسانی بوده که رکورد بی سابقه ای از روند گازرسانی به روستاها در ایران محسوب می شود. همچنین شهرهای نوسود و نودشه و ریجاب و شبکه داخلی شهر ازگله با مجموع اعتبار 325 میلیارد تومان دردست اجرا است که با تمام آنها درصد نفوذ گازرسانی به روستاها به 91درصد و درصد نفوذ کل استان به حدود 98%  خواهد رسید و با گازرسانی به روستاهای واجد شرایط ( بند ق) ضریب نفوذ گازرسانی روستایی به روستاهای قابل گازرسانی به 100 %  ارتقاء خواهد یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز