خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

نیکی‌های خیرین برای آیندگان به یادگار خواهد ماند

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۵۵۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد: نیکی‌های خیرین برای آیندگان به یادگار خواهدماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه در آیین گلریزان کمک به هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان با حضور انبوه عظیمی از فرهنگیان و دانش‌آموزان به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرمانشاه در تالار شهید بهشتی برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: بخشش یکی از صفت‌های خوب خداوند است و بندگان مزین به این صفت همواره مورد رضایت پروردگار قرار می‌گیرند.

وی افزود: در زلزله آبان ماه سال 96 همه ما به خاطر داریم از سراسر کشور دست یاری به استان ما سرازیر شد و مرهمی بود بر آلام دل‌های آسیب دیده از زلزله که در نوع خود بی نظیر بود و اکنون نوبت ماست که با یاری رساندن به هم‌وطنان سیل زده پاسخگوی محبت‌های ملت شریف ایران باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان عنوان کرد: مدیران و مؤسسان مدارس غیردولتی هزینه احداث یک مدرسه در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان را به عهده گرفتند و با هماهنگی‌های صورت گرفته با یکی از خیرین گرانقدر مقرر شد ایشان نیز مدرسه دیگری در منطقه سیل زده احداث کنند.

یزدان پناه با اشاره به تمهید مقدمات کمک رسانی به زلزله زدگان از تشکیل کمیته‌هایی جهت تسهیل این فرآیند خبر داد و خاطرنشان ساخت که برای یاری رساندن به هموطنان‌مان در سیستان و بلوچستان 20 کانکس جهت آموزش دانش آموزان سیل زده، شش کامیون وسائل مورد نیاز دانش آموزان و مبالغی پول جمع آوری شده، که طی مراحل مختلف به استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز