خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری البرز:

قدرت امروز ایران مرهون استقامت و ایستادگی مردم است

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۵۴۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز رمز پیروزی انقلاب و قدرت امروز ایران اسلامی را مرهون اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، نورمحمد فردی با بیان این مطلب در جمع مدیران کل دستگاه های اجرایی استان که با حضور در مرقد امام راحل (ره) در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با آرمان های والای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند، اظهار داشت: هر سال در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر کاروانی از اقشار مختلف مردم و مسئولان جهت تجدید بیعت با آرمان های والای امام و انقلاب به حرم مطهر مشرف می شوند تا حمایت خود را از نظام و انقلاب به منصه ظهور و بروز برسانند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران ثمره مبارزات و پایداری امام و مردم است که با اندیشه امام(ره) و تحت نگاه مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب پس از چهل و یک سال همچنان با قدرت و قوت به پیش می رود.

این مسئول رمز پیروزی انقلاب و قدرت امروز ایران اسلامی را مرهون اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولان عنوان کرد و گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اتحاد و همدلی مردم ایران بوده است که توانسته ایران اسلامی را بر تارک عرصه های ملی و بین المللی درخشان کند.

فردی با بیان اینکه اگر بخواهیم عوامل موثر در پیروزی انقلاب را تبیین و تحلیل کنیم و آن را برای نسل های دهه چهارم که نبودند بیان کنیم ، افزود: سه عامل باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد که لطف خداوند متعال و به رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) و حضور اقشار مختلف مردم که جانانه پشت سر ولایت حرکت کردند و با تمام توان از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

معاون استاندار گفت: دنیا هنوز مردم ما را نشناخته مردمی که عاشق ولایت و فرهنگ عاشورایی دارند از تهدید و توطئه های دشمنان باکی ندارند و با تمام وجود از انقلاب اسلامی جانانه دفاع می کنند.

فردی با بیان اینکه همه حضور مردم فهیم را در تشیع جنازه سردار بزرگ اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی را دیدند، گفت: همانطوریکه حیات ایشان باعث تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و از دست آوردهای آن حمایت می کرد شهادت ایشان  نیز باعث اتحاد، انسجام ملی شد و در حقیقت انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز