خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان زنجان خبرداد:

پیش بینی 35 برنامه فرهنگی -تفریحی در دهه فجر در مدارس استان

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۴۹۶

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان ، گفت: دانش آموزان برنامه های دهه فجر را تبیین و اجرا می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان. جعفر گنج خانلو، امروز  در نشست خبری، در تبیین برنامه های دهه فجر گفت: برنامه های چهل ویکمین سال پیروزی انتقلاب اسلامی ایران با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در گام دوم انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری جهاد و مقاومت در مجموعه آموزش و پرورش اجرا می شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان زنجان ، اضافه کرد:  برنامه های امسال در ۴ رکن پیش بینی شده و رکن اول مشارکت محوری و دانش آموز محوری بودن برنامه ها، رکن دوم شور ونشاط معنوی و انقلابی، رکن سوم آگاهی و بصیرت دینی و انقلابی و رکن چهارم حضور در صحنه است.

گنج خانلو، یادآورشد:  بیش از ۳۵ عنوان برنامه  پیش بینی شده در ۲۵۰۰ مدرسه اجرا می شود که هدف ما عمق دادن و اثربخشی به برنامه ها است و برنامه های امسال با سال های گذشته تفاوت نخواهد داشت اما رویکرد اصلی ما توجه به دانش آموزان است که در همین راستا معلمان ما در انتخاب و اجرای برنامه ها آتش به اختیار می باشند.

این مقام مسئول ادامه داد:  سی و هشتمین دور ه مسابقات فرهنگی و هنری مناطق و مسابقات قرآن و عترت، اجرای سرود،  نقاشی، تئاتر، جنگ شادی، همایش ۳۰۰۰ نفری یاوران ولایت،نشست هلی بصیرت افزایی، نمایشگاه دست آوردهای دانش آموزان با نیازهای ویژه و فراخوان سراسری قهرمان من با موضوع  دل نوشته های دانش آموزا در مورد عظمت و شجاعت و ولایت مداری شهید سلیمانی از جمله برنامه هایی است که در مدارس استان به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز