خبرگزاری کار ایران

۱۳ طرح و واحد صنعتی در استان زنجان آماده افتتاح و کلنگ زنی است

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۴۸۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان،همزمان با دهه فجر امسال، ۱۳ طرح و واحد صنعتی در استان زنجان آماده افتتاح و کلنگ زنی با حضور مقامات عالی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ناصر فغفوری، امروز، با اعلام این خبر، به پروژه ها و طرح قابل بهره برداری در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: سه واحد بزرگ صنعتی آماده افتتاح با حضور رئیس جمهور، 6 واحد صنعتی آماده افتتاح با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و نیز 2 طرح بزرگ صنعتی آماده کلنگ‌زنی با حضور مقامات عالی کشور در ایام دهه فجر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، ادامه داد: 13 طرح و واحد صنعتی آماده افتتاح و کلنگ زنی دارای سرمایه گذاری، اشتغال و تولیدات قابل توجه هستند و سرمایه گذاری انجام شده برای این واحدها 28 هزار و 478 میلیارد ریال است و برای یک هزار و 878 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای 2 طرح آماده کلنگ زنی در استان هم سرمایه گذاری به مبلغ 40 هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است و برای یک هزار و 878 نفر هم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

به گفته فغفوری، 2 واحد بزرگ تولید مفتول فولادی و شمش فولاد با 22 هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری و یک هزار و 50 نفر اشتغالزایی هم آماده افتتاح با حضور ریاست جمهوری در ایام دهه فجر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به واحد تولید پارچه جین، تکمیل و رنگرزی پارچه هم به عنوان یکی دیگر از واحدهای بزرگ استان اشاره کرد و گفت: این پروژه هم با سرمایه گذاری 3هزار و 500 میلیارد ریال و اشتغالزایی 500 نفر آماده افتتاح است.

به گفته وی، واحد تولید اسید سولفوریک با ظرفیت 100 هزار تن با سرمایه گذاری 311 میلیارد ریال نیر آماده به بهره برداری رسیدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز