خبرگزاری کار ایران

برگزاری رویداد استارتاپی فناوری های نوین در صنعت غذا، دارو و سلامت در شیراز

کد خبر : ۸۶۵۴۶۵

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس از برگزاری رویداد استارتاپی با موضوع فناوری های نوین در صنعت غذا ،دارو ،سلامت و کشاورزی با حمایت این شرکت در شیراز خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس،شهرام کمال زاده افزود: رویداد استارتاپی فناوری های نوین در صنعت غذا ،دارو ،سلامت و کشاورزی با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس و همکاری سازمان جهاد کشاورزی فارس، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس19 بهمن ماه امسال در مرکز خدمات فناوری کسب و کار شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزارمی شود.

وی ارائه طرح های استارتاپی و نوین به سرمایه گذاران و صنعتگران  در روز رویداد ،افزایش دانش عمومی در خصوص فناوری های نوین این حوزه، تشکیل جلسات B2B با سرمایه گذاران و تیم های استارتاپی و معرفی و تبلیغات  کسب و کار تیم های شرکت کننده به مخاطبان و مدیران شرکت کننده را از اهداف برگززاری این رویداد فناورانه اعلام کرد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی فارس  با دعوت از تیم های استارتاپی، شرکت های دانش بنیان و کسب و کار های نوپا و نیز سرمایه گذاران و صنعتگران برای حضور  در این رویداد فناورانه گفت:حضور در این رویداد رایگان است و از تیم های شرکت کننده و شرکت های دانش بنیان هزینه ای دریافت نمی شود.

میلاد سلطانی رئیس هیات مدیره بنیاد بهره وری گمبا هم با تاکید بر نقش فناوری های نوین در صنعت اظهار کرد: در این رویداد دو‌ روزه استارتاپ ها بعد از ثبت نام در یک دوره آموزشی آشنایی با روش های ارائه به سرمایه گذار آشنا می شوند و در روز رویداد دمو شو به تاریخ ۱۹ بهمن ماه ۹۸ اقدام به پرزنت طرح های خود به صنعتگران و سرمایه گذاران می کنند و امکان تشکیل جلسات B2B فراهم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز