خبرگزاری کار ایران

تخصیص 3 میلیارد تومان اعتبار به مکانیزاسیون کشاورزی خلیل آباد در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۴۵۱

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد گفت: از ابتدای سال تاکنون مبلغ 3 میلیارد تومان اعتبار به بهبود مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان تعلق گرفته که در حال حاضر 92 در صد این اعتبار جذب شده است و رتبه هفتم استان را دارا هستیم.

محمود شبان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خلیل آباد اظهار کرد: اعتبارات حوزه مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان در غالب خرید تراکتور زراعی و باغی و ادوات کشاورزی در حوزه فناوری نوین کشاورزی بوده که خرید لولرلیزری در سطح شهرستان  یکی از ادواتی است  که در بحث مصرف بهینه  آب در زراعت اعم از کشت گندم و جو تاثیر بسزایی دارد و هدر رفت آب به صفر می رسد.

وی با بیان اینکه در حوزه خط اعتباری مکانیزاسیون یک دستگاه تراکتور با قدرت 1500 را در سطح شهرستان وارد کرده ایم افزود:  با توجه به تخصیص های خوبی که درحوزه فناروی کشاورزی است این آمادگی  را داریم چنانچه کشاورزی در خصوص فناوری نوین کشاورزی دستگاه ای جدید در حوزه باغبانی و  زراعت نیاز دارد تسهیلات ویژه ای از محل خط اعتباری مکانیزاسیون با اعتبار 15 درصدی و باز پرداخت بین 5 تا 7 سال در خدمت کشاورزان باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی خلیل آباد با اشاره به پروژه های بخش کشاورزی شهرستان گفت: ۱۰ پروژه قابل افتتاح بخش کشاورزی شهرستان  در دهه مبارک فجر داریم  که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۱۹ تومان بلاعوض دولتی، ۲۱۵ میلیون تومان خودیاری و ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به بهره برداری می رسد.

شبان با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح ها 398 خانوار بهره مند خواهند شد گفت: با افتتاح این طرح ها برای 112 نفر اشتغال به صورت مستقیم ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز