خبرگزاری کار ایران

افتتاح 10 پروژه عمرانی توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۳۸۶

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر 10 پروژه عمرانی توسط شرکت آبفای استان زنجان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی، امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: برای افتتاح و بهره برداری از این 10 پروژه، اعتباری بالغ بر 47 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: اجرای طرح انتقال آب از مخزن آب و فاضلاب شهری خرمدره به روستای ویسان با اعتباری معادل 10 میلیارد و 480 میلیون ریال از جمله این طرح ها است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: احداث مجتمع آبرسانی قره گل و برون قشلاق در شهرستان ماهنشان با اعتبار 9 میلیارد 600 میلیون ریال نیز از پروژه های شاخص قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری است.

وی بیان کرد: اجرای اصلاح شبکه توزیع آب در شهرهای قیدار و زرین رود به طول 3 هزار و 850 متر و با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال امسال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

جزء قاسمی به اجرای طرح تامین آب شرب شهر ارمغان‌خانه نیز اشاره کرده و گفت: برای اجرای این طرح بیش از 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان احداث مخزن آب 500 متر مکعبی و خط انتقال به طول 1200 متر در شهر سهرورد را یادآور شده و افزود: عملیات حفر یک حلقه چاه، احداث اتاقک سر چاه و خط انتقال شهر کرسف به طول 1.1 کیلومتر نیز از دیگر پروژه های قابل افتتاح شرکت آبفا در دهه فجر سال جاری است.

این مسئول بهره برداری از طرح آبرسانی به روستاهای ویک و چشمه سار در شهرستان سلطانیه و اجرای طرح تله متری در شهر قیدار را از دیگر پروژه های شاخص قابل افتتاح شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نام برد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز