خبرگزاری کار ایران

در مسابقات قهرمانی؛

2 ووشوکار قزوینی 2 نشان مسابقات کشوری را کسب کردند

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۳۷۹

کارشناس روابط عمومی هیات ووشوی استان قزوین گفت: محمد مهدی رضایی و سید محمدحسین حسینی از ووشو کاران استان قزوین در مسابقات قهرمانی کشور نشان نقره و برنز را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی بیگدلو اظهار کرد : مسابقات ووشو انتخابی تیم‌های ملی رده‌های پایه کشور در بخش‌های ساندا و تالو از سوم بهمن ماه به مدت یک هفته در سالن آزادی سنندج استان کردستان برگزار شد.

 کارشناس روابط عمومی هیات ووشوی استان قزوین افزود: ۴۰۷ ووشوکار در قالب ۳۵ تیم به نمایندگی از استان‌های سراسر کشور در این مسابقات شرکت یافته و رقابت‌های خود را در ۹ وزن رده‌های نوجوانان و جوانان بخش ساندا و سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در تمامی فرم‌های بخش تالو برگزار کردند.

بیگدلو اضافه کرد: تیم منتخب تالو استان قزوین با ترکیب چهار ورزشکار در رده نوجوانان و ۲ ورزشکار در رده جوانان به این مسابقات اعزام شده بود.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها محمدمهدی رضایی ووشوکار استان در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم در رده سنی جوانان در بخش ساندا با کسب مدال نقره، مجوز حضور در اردوی آمادگی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی مراکش را کسب کرد.

این کارشناس بیان کرد: سید محمدحسین حسینی ووشو کار الوندی نیز در بخش تالو در فرم تایچی چوان مدال برنز مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان ایران را به گردن آویخت.

بیگدلو عنوان کرد: نفرات برتر استان در این مسابقات به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند و پس از برگزاری رقابت‌های درون اردویی و ثابت شدن در ترکیب تیم‌های ملی به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام خواهند شد.

ووشو به مجموعه هنرهای رزمی چینی گفته می‌شود که مسابقات آن در ۲ بخش ساندا (بخش مبارزه که در گذشته سانشو نام داشت) و تالو (بخش اجرای فرم) برگزار می‌شود.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز