خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری قزوین مطرح کرد:

نبود اسناد رسمی مشکل اصلی محمودآباد نمونه

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۳۰۳

مدیرکل دفتر شهری استانداری قزوین گفت: از جمله مشکلات شهر محمود آباد نمونه استان قزوین نداشتن اسناد رسمی و اوقافی بودن زمین‌های سطح شهر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، مصطفی صالحی در جلسه با اعضای شورای اسلامی و کارکنان شهرداری محمود آباد نمونه اظهار کرد: برنامه شوراهای اسلامی شهر و شهرداران استان در سال آینده قانون مداری، صرفه جویی هزینه‌ها در تمامی حوزه‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خصوصاً در حوزه عمرانی، پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و افزایش فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها افزود: در شهر محمود آباد انسجام و وحدت لازم بین مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری برای خدمت به مردم و شهروندان وجود دارد.

صالحی تصریح کرد: اتحاد و همدلی اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار باعث حرکت مجموعه مدیریت شهری در مسیر خدمت رسانی مطلوب به شهروندان شده است که باید این روند تداوم یابد.

وی با اشاره به وضعیت موجود شهرداری‌های استان یادآور شد: شهر محمود آباد با توجه به نزدیکی به مرکز استان و داشتن موقعیت‌های مناسب می‌تواند از ظرفیت سرریز جمعیت شهر قزوین استفاده کرده و با کمک دستگاه‌های مرتبط در مسیر توسعه شهری حرکت کند که در این میان مشکلاتی همچون اوقافی بودن زمین‌های سطح شهر و نداشتن اسناد رسمی از مشکلات اصلی این شهر است.

 این مسئول بیان کرد: نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولان حوزه مدیریت شهری ضروری است و نظارت بر عملکرد گام اول و اصلاح رویه‌ها و فرآیندهای نادرست در حوزه‌های مختلف است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یادآور شد: در اجرای پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی باید پشتوانه کارشناسی، قانونی و عقلانی وجود داشته باشد.

صالحی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی باید برای برگزار شدن پر شور انتخابات و ایجاد بسترهای لازم کمک کنیم و مجموعه مدیران شهری حق ندارند له یا علیه کاندیدای خاصی از شهرداری هزینه کنند.

وی در ادامه ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر برای پیگیری و رفع مشکلات شهر محمودآباد قول همکاری داد.

در این جلسه گزارشی از وضعیت شهرداری توسط شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر ارائه شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز