خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری فارس خبر داد:

اقلام امدادی به مقصد مناطق زلزله زده ارسال شد/زلزله منطقه خان زنیان تلفات جانی نداشته است

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۲۰۴

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس با بیان اینکه زلزله منطقه خان زنیان خوشبختانه تا کنون تلفات جانی نداشته از ارسال محموله امدادی به منطقه ارژن و خان زنیان خبر داد و گفت: پس از اعزام و ارزیابی هشت تیم پنج نفره امدادی به این مناطق با هماهنگی‌های انجام شده محموله تجهیزات و اقلام امدادی، زیستی و اسکان اضطراری به مناطق زلزله شده ارسال شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس عباس باباخانی افزود : ارزیابی از روستاهای خسارت دیده کمر آباد ارندی، پراشکفت، چهل چشمه، ملک آباد، نسیم آباد،ملک آباد و بن رود توسط تیم ارزیاب انجام شده و گزارش اولیه حاکی از بروز خسارات مالی به منازل مسکونی است و تا این لحظه هیچ‌گونه تلفات جانی گزارش نشده است.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس خاطر نشان کرد: به دستور استاندار فارس تیمی متشکل از  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ،مدیر کل بحران استان،فرمانداری شیراز ، رئیس هلال احمر استان ،علوم پزشکی استان و اورژانس استان به این مناطق اعزام شده اند و گزارش‌های بعدی از بازدید این تیم به اطلاع مردم شریف فارس خواهد رسید و خوشبختانه آمادگی کاملی برای امداد رسانی به این مناطق وجود دارد. 

وی در پایان از همه مردم فارس درخواست کرد با توجه به استقرار تیم های امدادی و لزوم برقراری نظم از  حضور در این مناطق خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز