خبرگزاری کار ایران

افتتاح 17 واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر 13هزار میلیارد ریال در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۱۷۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از افتتاح 17 واحدصنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری 13هزار و 760 میلیارد ریال در دهه مبارک فجر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از شرکت های فنی مهندسی شهرک فناوری و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور، اظهار کرد: دهه مبارک فجر فرصتی برای یادآوری ارزش های بنیادین انقلاب اسلامی و آن حماسه ها و ایثارگری ها است و باید تمام تلاش خود در جهت پیشرفت و توسعه بیشتر انجام دهیم. 

وی افزود: راه اندازی و توسعه واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از اولویت ها و برنامه های اصلی ما بوده و هست و در همین راستا زیرساخت ها به صورت برنامه ریزی شده انجام شده تا صنعتگران دغدغه ای در این خصوص نداشته و روند استارت شروع کار آنها با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

مهدی زاده مقدم ادامه داد: بخش خصوصی حضور اثرگذاری در روند سرمایه گذاری ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی داشته و این حضور منجرب به تولید و اشتغال زایی برای 880 نفر شده است.

وی عنوان کرد: با حمایت های صورت گرفته، در دهه مبارک فجر17 طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری 13760 میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی افتتاح خواهند شد.

وی عنوان کرد: واحدهای صنعتی که در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسند در شهرک‌های صنعتی کاویان، ماشین سازی، خیام و چناران است که با تولید محصولاتی مانند مقاطع فولادی و میلگرد، پودرآلومینیوم خالص ،تولید شیشه جام به روش فلوت هستند که فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

وی تأکید کرد: حمایت از تولید از رویکردهای اصلی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی بوده و ازاین رو واحدهای صنعتی و تولیدی با حمایت هایی در بخش های زیرساختی ازجمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره برداری می رسند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: هم اکنون 50 درصد از صنایع، 41 درصد از اشتغال صنعتی و 26 درصد از سرمایه گذاری استان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی قرار دارد که با 49 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب و 40 شهرک فعال زمینه استقرار 2 هزار و 631 واحد صنعتی را با اشتغال 75 هزار و 678 نفر را فراهم کرده است.

وی در پایان گفت: بهره برداری از واحدهای صنعتی یکی از دستاوردهای مهم استان بوده که سرمایه گذاران صنعتی شروع به تولید کردند و اشتغال ایجاد شد، که این مهم بیان گر حمایت های مستمر استاندار محترم و دیگر ارکان نظام در استان هست که به بهترین شکل ممکن صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز