خبرگزاری کار ایران

اهدای 3500 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی تایباد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۱۷۱

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تایباد گفت: با پیگیری‌های انجام شده توسط این نهاد فرهنگی از آبان ماه سال جاری مجوز انتخاب ۳۵۰۰ جلد کتاب و ۴۵ عدد پوستر از مرکز مبادلات و اهدای کتاب کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اعطا شد.

حسن سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: این تعداد کتاب در قالب ۶۳ کارتن به ارزش یک‌میلیارد ریال به کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اهدا شد.

وی افزود: کتاب‌های اهدا شده با موضوعات روانشناسی، فلسفه، مذهبی، علوم اجتماعی، سیاسی، هنری، ادبیات و .....در اختیار این کتابخانه‌ها قرار گرفته است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تایباد مطرح کرد: از تعداد کتاب‌های اهدا شده ۵۰۰ جلد کتب کمک درسی و ۵۰۰ جلد نیز مرتبط با گروه سنی کودک و نوجوان است.

وی با اشاره به عضویت 6 هزار و 100 نفر در کتابخانه عمومی تایباد افزود: از این تعداد 75 درصد را دانش‌آموزان و دانشجویان و 25 درصد دیگر را سایر اعضا تشکیل داده‌اند، اکنون بیش از 67 هزار نسخه کتاب در هفت کتابخانه نهادی و مشارکتی این شهرستان در اختیار افراد کتابخوان قرار گرفته است.

 درحال حاضر در هیچ یک از روستاهای این شهرستان کتابخانه مستقل وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز