خبرگزاری کار ایران

شهردار مشهد مطرح کرد؛

پیش بینی تحقق 100 درصدی بودجه سال 98 شهرداری مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۱۶۸

شهردار مشهد با اشاره به این که تاکنون 77 درصد بودجه سال جاری محقق شده است، گفت: با روندی که در دوماه پایانی سال وجود دارد پیش‌بینی ما این است که در تحقق بودجه امسال به 100 درصد برسیم.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمدرضا کلائی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: امسال انبساط شدیدی در بودجه داشتیم، در حالی که تحقق بودجه ما در سال گذشته بالای 100 درصد بود، امسال امیدواریم بتوانیم 100 درصد بودجه سال 98 را نیز محقق کنیم.

وی با بیان این که تا یک ماه و نیم آینده تعداد دیگری از پروژه‌ عمرانی به بهره ‌برداری خواهد رسید، اظهارکرد: پروژه چپ‌گرد شهید ناصری و تقاطع غیر همسطح ابوطالب شمالی بخشی از این پروژه ها هستند.

وی در خصوص نوسازی تاکسی های فرسوده نیز تصریح کرد: در رابطه با پروژه نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی نیز در روزهای آینده به جمع‌بندی خواهیم رسید.

کلائی با اشاره به این که طبق برنامه زمان‌بندی دستگاه حفار TBM تونل خط سه قطار شهری مشهد تا پایان بهمن باید به پایانه امام رضا(ع) می رسد گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده حفاری 5.2 کیلومتر هسته مرکزی علی‌رغم سختی، 5 تا 6 روز دیگر به اتمام خواهد رسید و دستگاه حفار به پایانه امام رضا(ع) می رسد، سپس در چند ماه آینده به سمت خیابان سیدی حرکت خواهد کرد.

شهردار مشهد ادامه داد: پروژه دیگری که در دست انجام است جاده شهرک صنعتی است که در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، همچنین پروژه 75 متری رضویه و ساماندهی آن نیز که طبق زمانبندی 6 ماه دیگر فرصت دارد ظرف دو ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

وی با بیان این که زیرساخت‌‎ها و مصوبات بخشی از پروژه‌ها نیز انجام شده و عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد، اضافه کرد: بر این اساس آمادگی آغاز پروژه تقاطع غیر همسطح مصلی را ظرف 10 روز آینده داریم، همچنین عملیات اجرایی پارکینگ همت و پارکینگ میدان شهدا نیز در بهمن آغاز خواهد شد.

وی در خصوص اقدامات انجام شده درحوزه زیارت نیز اظهارکرد: امسال با مدیریت استان، آستان قدس رضوی و دستگاه‌های استانی و شهری درباره دو موضوع حمل و نقل و هوشمندسازی در استفاده از خدمات مذاکرات مفصلی انجام داده ایم، این دو بحث در بودجه مستتر است و امسال هم افزایش جدی داشته است.

کلایی در خصوص بسته شدن زیرگذر حرم، روی عبور خودروهای شخصی هم گفت: این طرح شامل ترافیک هسته مرکزی شهر می‌شود که هنوز نهایی نشده است و محدودیت‌ها شاید به گونه‌ای باشد که ترافیک عبوری شخصی از محدوده پیرامون حرم مطهر و زیرگذر اتفاق نیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز