خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگروه کارگری و کار آفرینی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی/ رتبه برتر شهرستان زرقان در کارآفرینی

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۱۳۳

کارگروه کارگری و کارآفرینی برگزاری گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان زرقان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، این کارگروه با حضور کارآفرینان، تعاون‌گران و مسئولین روابط عمومی و شورای اسلامی کار کارخانجات و شرکت های صنعتی شهرستان زرقان و نهادهای عمومی غیردولتی برگزار شد.

سمیه رفیعی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان زرقان، در این کارگاه گفت: کارگروه کارگری و کارآفرینان شهرستان برنامه های گسترده ای در جهت برگزاری دهه فجر در دو بخش را در دستور کار قرار داده که بخشی از برنامه ها به صورت مشارکتی و با حضور همه ی شرکت ها، کارخانجات، تعاون‌گران و کارآفرینان، به عنوان جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ ۲۰ بهمن ماه باحضور مسئولین و مقامات ارشد استان در سالن فرهنگسرای سرو برگزار خواهد شد.

بهروز باصری مدیر روابط عمومی اداره کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس نیز گفت : امیدواریم با حضور با شکوه جامعه کارگری و کارآفرینی و تعاونگران  در ایام الله دهه فجر نقش موثر این قشر از جامعه در مشارکت های اجتماعی به صورت پر رنگ به منصه ظهور برسد.

وی در پایان افزود : شهرستان زرقان توانسته است در بین 36 شهرستان استان فارس، بعنوان شهرستان برتر در تشکیل تعاونی ها ، طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی و اشتغال و کارآفرینی جایگاه خوبی را کسب کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز