خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر زنجان مطرح شد؛

تعارض در اجرای طرح بزرگ سبزه میدان/ پرداخت اقساطی مطالبات بازنشستگان شهرداری

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۰۶۴

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 15 درصدی پروژه سبزه‌میدان ، گفت: در اجرای این پروژه دچار تعارض در دو پست شمالی و ضلع جنوب غربی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حمید رضا حمیدی، در جلسه علنی امروز شورای شهر زنجان، با اشاره به پیشرفت فیزیکی 15 درصدی پروژه بزرگ سبزه‌میدان اظهار داشت: در اجرای این پروژه دچار تعارض در دو پست شمالی و ضلع جنوب غربی هستیم.

رئیس شورای شهر زنجان، با اشاره به اینکه طبق گفته اداره برق جابجایی پست برق ۳ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد،گفت: تا اطلاع ثانوی این طرح در سه ضلع کار خواهد شد.

وی،  با اشاره به اینکه تاکنون ۷ میلیارد تومان از کل مبلغ به پیمانکار پرداخت شده است ، تصریح کرد: با اجرای این پروژه مقداری از پارکینگ‌ها را از دست خواهیم داد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان، همچنین با اشاره به اینکه محدوده سبزه‌میدان در محدوده میراثی خانه‌های تاریخی قرار دارد، یادآور شد: در سه جبهه محدودیت ساخت تا ۹ متر را شاهد هستیم.

به گفته حمیدی، اجرای این طرح در ضلع غربی نیز با محدودیت ۷ متر مواجه است.

این مسئول در شورای شهر زنجان، بودجه شهرداری پیش‌بینی شده برای سال آینده شهرداری زنجان را ۵۴۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان،  در ارتباط با طومار تحویلی از سوی گروهی به استانداری مبنی بر پارکینگ کردن طبقه منفی سبزه‌میدان نیز خاطر نشان شد: اجرای طرح سبزه میدان قطعی شده  و به هیچ وجع این طرح قابلیت  تغییر را ندارد.

سرپرست شهرداری زنجان نیز در این ادامه جلسه در ارتباط با پرداخت حق سنوات بازنشستگان اظهار کرد: شهرداری به لحاظ ردیف بودجه مشکلی ندارد، اما به لحاظ نقدی مشکل دارد که موجب می‌شود، نتواند یکجا مبلغ را پرداخت کند چون کد درآمدی خاصی برای آن پیش‌بینی نشده است و بنده نیز نمی‌توانم در این باره قول دهم که مطالبات یکجا پرداخت خواهد شد.

غلامحسن احمدی دراین خصوص، اضافه کرد: مجموعه مدیریت شهری زنجان، علاوه بر مطالبات بازنشستگان مطالبات دیگری از جمله همکاران و سایر ردیف‌ها را نیزدارد.

وی همچنبن با اشاره به  برف‌روبی معابر عمومی در شهر، گفت: اقدامات مناسب دراین زمینه انجام می گیرد.

احمد نصیری دیگر عضو شورای شهر زنجان، نیز با اشاره به مشکل حفاری‌ها و وجود  چاله‌های شهری ، گفت: این موضوع مردم را دچار مشکل کرده که امیدواریم در این رابطه نیز اقدامات لازم انجام شود.

عباس راشاد عضو دیگر شورای شهر زنجان، با بیان اینکه بودجه شهرداری هم امسال ۴۰۶ میلیارد تومان بود که برای سال آینده به ۵۴۵ میلیارد تومان افزایش یافته است، تصریح کرد: شهرداری مرکز ۳۱۵ میلیارد تومان بودجه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز