خبرگزاری کار ایران

فرماندار دامغان اعلام کرد:

تخصیص بیش از 9 میلیارد ریاد اعتبار به روستاهای فاقد دهیاری

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۰۲۷

فرماندار دامغان در جلسه فرعی کمیته برنامه ریزی شهرستان با موضوع توزیع اعتبارات ارزش افزوده روستاهای فاقد دهیاری که با حضور معاونین فرماندار، بخشداران مرکزی و امیر آباد و روسای دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد از تخصیص 937 میلیارد ریال اعتبار به این روستاها خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی اصغر مجد گفت: از محل اعتبارات  بند ب ماده ۶ قانون برنامه ششم توسعه کشور اعتباراتی به شهرستان دامغان در راستای اقدامات عمرانی در روستاهای فاقد دهیاری اختصاص یافته است لذا ضرورت دارد بخشداران محترم دقت و نظارت کافی درجهت هزینه کرد اعتبارات  عمرانی روستاها داشته باشند.

مجد افزود: در سال جاری از محل اعتبارات ارزش افزوده اعتباری درحدود ۹/۳۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال تخصیص یافته که ازاین اعتبار مبلغ ۳/۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال به اداره آبفار دامغان جهت مرمت و بهسازی شبکه آب شرب روستاهای فاقد دهیاری شامل فخر آباد،قاسم آباد،ابوالبق، عوض آباد و نمکه  اختصاص گرفته است.

فرماندار دامغان اظهار داشت: مبلغ۳/۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر روستایی روستاهای علی آبادو، باقر آباد، ذیل آباد، قاسم آباد، زرگر آباد و سینگ اختصاص گرفته است.

وی ادامه داد: مبلغ ۲/۴۵۰/۰۰۰/۰۰۰ریال اعتبار به اداره امور عشایری شهرستان جهت خدمات به عشایر شهرستان اختصاص  یافته است به همین جهت  مدیران دستگاههای اجرایی باید نهایت دقت و رعایت را درجهت هزینه کرد و خدمات به روستائیان محترم داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز