خبرگزاری کار ایران

توحیدی خبر داد:

آغاز پایش مصرف گاز در ادارات آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۹۴۸

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی از آغاز طرح پایش مصرف گاز ادارات و سازمان های استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدرضا رهنمای توحیدی در جمع خبرنگاران گفت: این طرح در راستای بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور که وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسه‌ها و شرکت‌های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و استانداری‌ها را ملزم به رعایت مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی کرده است، اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این پایش، مهمترین عوامل مورد بررسی معاینه فنی، عملکرد صحیح موتورخانه ها و وسایل گازسوز، رعایت دمای رفاه (۱۸-۲۱) درجه در فضای داخلی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه کارشناسان این شرکت در این بازدیدهای ادواری نسبت به تکمیل چک لیست مصرف انرژی اقدام می کنند، اعلام کرد: بر اساس این چک لیست تکمیلی، مشاوره و پیشنهادات اجرایی در راستای مدیریت مصرف ارائه می شود.

توحیدی با بیان این که همیاری در مدیریت مصرف گاز، ضرورت استمرار جریان گاز طبیعی در مدار مصرف است، خاطرنشان کرد:  مصرف گاز در کشور در مقایسه با مصارف جهانی رقم بالایی است که  این موضوع علاوه بر هزینه های اقتصادی، منجر به هدررفت سرمایه های ملّی می شود.

وی از تمامی شهروندان خواست با رعایت نکات ساده ای مانند رعایت دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه)، استفاده از لباس های گرم و خاموش کردن وسایل گازسوز غیرضروری ، همیار این شرکت در توزیع گاز در تمامی نقاط استان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز