خبرگزاری کار ایران

به مدت دو هفته اجرا می شود ؛

فعالیت ۶ دفتر اشتغال برای صدور پروانه کار اتباع افغان در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۹۰۱

6 دفتر اشتغال اتباع خارجی در استان قزوین برای صدور پروانه کار به مدت ۲ هفته فعال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ناصر شفیع آبادی اظهار کرد: طبق دستورالعمل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتباع افغان ساکن در استان که دارای گذرنامه سکونت یا تبدیل وضعیت هستند می‌توانند از امروز برای دریافت پروانه کار به دفاتر کفالت امور اتباع و مهاجران خارجی مراجعه کنند.

معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: کارفرمایان باید دقت کنند که اتباع خارجی دارای پروانه به کار گرفته شوند در غیر این صورت مشمول جریمه نقدی، معرفی به مراجع قضایی و حبس سه تا ۶ ماه خواهند شد.

شفیع آبادی عنوان کرد: این طرح از امروز به مدت ۲ هفته در سطح استان اجرا می‌شود و ۶ دفتر اشتغال اتباع خارجی در استان قزوین برای صدور پروانه کار فعال خواهند بود.

وی اضافه کرد: سکونت و فعالیت اتباع افغان دارای مجوز تنها در بخش مرکزی قزوین و کوهین مجاز است و هرگونه تردد و فعالیت آنها در سایر بخش‌ها موجب صدور جرایم می‌شود.

این مسئول ابراز کرد: متاسفانه حضور اتباع در برخی از مناطق استان چالش‌هایی هم به دنبال داشته است که باید در کمیته ساماندهی اتباع استان از طریق مسئولان مرتبط مورد بررسی قرار گیرد.

معاون اشتغال اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: حدود سه هزار و ۵۰۰ اتباع افغان دارای مجوز و پروانه کار در استان حضور دارند که در ۲ بخش کوهین و مرکزی قزوین مشغول فعالیت هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز