خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

کشف زمین ‌خواری میلیاردی در رودسر

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۸۰۶

فرمانده انتظامی گیلان گفت: یک فقره زمین ‌خواری به ارزش بیش از 86 میلیارد ریال در رودسر کشف شد.

به گزارش ایلنا از رودسر، فرمانده انتظامی گیلان امروز گفت : در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه رئیس و کارشناس یکی از ادارات شهرستان رودسر بدون انجام تشریفات قانونی با جعل امضا، اقدام به صدور مجوز ساخت و تغییر کاربری‌زمین‌های کشاورزی کرده‌اند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی استان قرار گرفت.

سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه پس از تحقیقات همه جانبه پلیسی و بررسی مستندات و آثار به دست آمده صحت وقوع جرم محرز شد افزود : متهمان با جعل امضا سایر اعضا، مجوز تغییر کاربری 16 هزار و 820 متر مربع زمین کشاورزی خارج از طرح هادی به ارزش 86 میلیارد ریال را صادر کرده بودند. 

وی گفت : پس از هماهنگی قضائی 2 متهم 45 و 32 ساله دستگیر و در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه متصرفان اقدام به ساخت تعدادی ویلا در زمین‌های مورد نظر کرده‌اند افزود : با دستور قضایی از ادامه ساخت و ساز‌ جلوگیری شد.

سردار ملکی با اعلام اینکه پلیس در برخورد با زمین‌ خواری تمام تلاش خود را به کار گرفته است خاطرنشان کرد: حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی از دست‌ اندازی متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز