خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از سه روز دیگر / بارش باران از اواخر جمعه شب

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۷۶۰

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و ورود این سامانه بارشی سبب می‌شود جمعه شب در شمال غرب بارش برف و باران را داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی، درباره وضعیت جوی کشور گفت: با خروج سامانه بارشی از کشور امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور جوی آرام را داریم این شرایط سبب می‌شود در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت مثل تهران، اصفهان، کرج و اراک با افزایش غلظت آلاینده‌ها جوی و آلودگی هوا مواجه باشیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: چهارشنبه موجی ضعیف از روی کشور رد می‌شود و در بخش‌های از شمال غرب و غرب سبب بارش باران می‌شود.

گودرزی در ادامه بیان کرد: این موج ضعیف پنج‌شنبه در دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از خراسان شمالی بارش پراکنده باران را داریم که همین شرایط سبب می‌شود که از غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی کم شود.

وی در ادامه بیان کرد: از بعد از ظهر جمعه سامانه بارشی از سمت شمال غرب وارد کشور می‌شود و ورود این سامانه بارشی سبب می‌شود جمعه شب در شمال غرب بارش برف و باران را داشته باشیم و برای شنبه گستره بارش‌ها نوار غربی دامنه‌های البرز و زاگرس را در بر می‌گیرد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: امروز و فردا آب‌های جنوب کشور مواج و متلاطم است تهران صاف تا قستمی ابری است و در بعضی ساعات غبار محلی را دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز