خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین مطرح کرد:

تقویت توانمندی اقشار ضعیف موجب خودکفایی می شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۶۹۷

استاندار قزوین گفت: با تقویت توانایی‌های اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه می توان این افراد را به خودکفایی کامل رساند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت اله جمالی‌پور در اولین همایش خیرین کارآفرین توانمندسازی اقشار ضعیف و کم درآمد را از اولویت‌های اساسی دولت دانست و گفت: با توانمندی مددجویان و بی‌نیازی آنها به مستمری ماهانه نه تنها یک خودکفایی کامل محقق می‌شود، بلکه عزت و اعتماد فرد مددجو نیز ارتقا می‌یابد.

استاندار قزوین مهم‌ترین موضوع در خودکفایی را هدایت‌گری در زمینه‌های مختلف اجتماعی عنوان کرد و افزود: امروز نقش کمیته امداد، هدایت گری در مسائل مختلف اجتماعی و اقتصادی است و با راهبرد مناسب در این خصوص می‌توان کارآفرینی و توانمندی را به شکل مطلوب محقق کرد.

جمالی پور با بیان اینکه همه دستگاه‌ها باید در مسیر خودکفایی و کارآفرینی به کمیته امداد کمک کنند، گفت: اگر به ظرفیت‌های علمی کشور دقت کنیم، می‌بینیم که عمده افراد نخبه و توانمند از طبقات پایین جامعه هستند که با درک عمیق از معضلات اجتماعی به این جایگاه رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد باید به ظرفیت اقتصادی روستا‌ها توجه کند و بداند که در زمان‌های قدیم، روستا‌ها کارآفرین بودند و به عنوان مولد اقتصادی جامعه نقش آفرینی می‌کردند و اکنون نیز نیازمند احیا هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز